پس از اینکه اپراتور سیستم با استفاده از نرم افزار خیریه سرو یک
هزینه را ایجاد نمود، امکان دارد تمایل به حذف، ویرایش، جستجو یا چاپ آن هزینه را
داشته باشد. بنابراین هنگامی که می خواهید یک هزینه را که قبلا ایجاد نموده اید را
ویرایش، حذف، جستجو نمایید یا از کلیه هزینه ها گزارش آماری یا نموداری تهیه نمایید
باید به لیست هزینه ها مراجعه نمایید.
نکات در رابطه با فرم لیست هزینه
ها
نکته اول:
اگر می خواهید در لیست هزینه ها جستجو نمایید، باید بر روی دکمه
«جستجو» کلیک نمایید و براساس هر اطلاعاتی هزینه موردنظر خود را پیدا کنید.
نکته
دوم:
جهت افزودن هزینه روی دکمه افزودن هزینه کلیک نمایید تا فرم ایجاد هزینه
نمایش داده شود.
نکته سوم:
جهت مشاهده سند و خلاصه اطلاعات این هزینه همچون
مبلغ هزینه، پرداخت کننده وغیره روی سطر آن هزینه کلیک نمایید.
نکته
چهارم:
هزینه هایی که به فرم های دیگر مرتبط هستند بصورت قفل شده هستند و امکان
ویرایش یا حذف از این قسمت را ندارند. برای ویرایش هزینه های قفل شده باید به همان
قسمت مراجعه نمود.
نکته پنجم:
تنها هزینه هایی امکان ویرایش یا حذف دارند که
در همین قسمت اضافه شده باشند. در صورتی که یک هزینه را به قسمت ویرایش منتقل
نمودید و دکمه ذخیره آن غیرفعال(به رنگ خاکستری) بود یعنی اینکه آن هزینه غیرفعال
است و امکان ویرایش ندارد.
نکته ششم:
جهت انصراف و بستن فرم روی دکمه
بستن فرم کلیک نمایید تا فرم ثبت هزینه بسته شود. علاوه بر دکمه بستن می توانید
کلید ctrl را از روی صفحه کلید نگه داشته و سپس دکمه F4 را فشار دهید. همچنین جهت
بستن فرم می توانید بر روی دکمه ضربدر (close) کلیک نمایید.
نحوه مشاهده لیست
هزینه ها در نرم افزار خیریه