ثبت هزینه های بانکی موسسات خیریه در نرم افزارخیریه
سرو
سوال کاربر نرم افزار خیریه سرو
من از نرم افزار مدیریت موسسات
خیریه سرو استفاده می کنم، حالا می خواهم هزینه های بانکی مثل کارمزد انتقال
کارت به کارت، کارمزد صدور دسته چک و غیره را ثبت کنم چگونه می توانم سندحسابداری
این موارد را صادر کنم؟ لطفا راهنمایی کنید؟
پاسخ پشتبان نرم افزار خیریه سرو
برای
اینکار از منوی «حسابداری» گزینه «بانک» و سپس گزینه «ثبت عملیات بانکی» را
کلیک نمایید. پس از اینکار در قسمت عملیات بانکی در جلوی عبارت « نوع عملیات »
گزینه « هزینه بانکی » را انتخاب نموده سپس جلوی عبارت «برداشت از بانک» نام بانکی
که می خواهید از آن پول برداشت کنید را انتخاب نمایید و جلوی عبارت «هزینه بانکی»
یک نوع هزینه بانکی که می خواهید ثبت کنید را انتخاب نمایید. در نهایت در قسمت
«مبلغ» میزان پولی که می خواهید به عنوان هزینه بانکی ثبت کنید را وارد نمایید و در
نهایت روی دکمه بعلاوه کلیک کنید تا مورد به لیست اضافه شود حالا جهت ثبت سند
حسابداری روی گزینه «ذخیره» کلیک کنید.
نکته: در قسمت شماره سند بانکی می توانید
شماره سند نوشته شده روی فیش بانکی را وارد نمایید و در قسمت بابت می توانید شرح
مختصری از دلیل انتقال را وارد کنید.