افزایش درآمد از طریق تدریس خصوصی

خلاصه
1403/05/22

سایت هزاراستاد به نشانی HezarOstad.ir یک مرجع تخصصی برای تبلیغ و ثبت آگهی تدریس خصوصی و دوره‌های آموزشی است. این سایت به معلمان خصوصی و اساتید دانشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که

سایت هزاراستاد به نشانی HezarOstad.ir یک مرجع تخصصی برای تبلیغ و ثبت آگهی تدریس خصوصی و دوره‌های آموزشی است. این سایت به معلمان خصوصی و اساتید دانشگاه‌ها این امکان را می‌دهد که به راحتی دوره‌های آموزشی و کلاس‌های خصوصی خود را معرفی کرده و به سرعت به دانش‌آموزان و هنرآموزان بیشتری دسترسی پیدا کنند. هزاراستاد با داشتن بستر حرفه‌ای، به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به شکلی مؤثر و جامع به نمایش بگذارید.

سایت هزاراستاد امکاناتی مانند ثبت شماره تلفن تماس، پیج‌های شبکه اجتماعی، فیلم معرفی، روزمه کاری و تخصص‌های خود را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، با ثبت قیمت هر ساعت تدریس خصوصی و تصویر پروفایل، می‌توانید به شکلی حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید و به دانش‌آموزان و هنرآموزان بیشتری معرفی شوید.

آموزش ثبت نام در سایت هزار استاد
برای شروع ابتدا وارد سایت هزار استاد به نشانی HezarOstad.ir یا کلمه «هزار استاد» را در گوگل جستجو نمایید، پس از اینکار از صفحه اصلی روی دکمه ثبت آگهی کلیک نمایید، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و تخصص هایی که می توانید تدریس کنید را وارد نموده و  نام شهر و نام استان را انتخاب نمایید.