تفاوت نامه های دریافتی و ارسالی در نرم افزار دبیرخانه سرو

خلاصه
1399/09/13

همانطور که در مقالات قبلی گفته شد نرم افزار دبیرخانه سرو یک نرم افزار اتوماسیون اداری جهت بایگانی و مدیریت نام‌های یک شرکت یا کسب و کار می باشد این نرم افزار به شما این امکان را می دهد

تفاوت نامه های دریافتی و ارسالی در نرم افزار دبیرخانه سرو
همانطور که در مقالات قبلی گفته شد نرم افزار دبیرخانه سرو یک نرم افزار اتوماسیون اداری جهت بایگانی و مدیریت نام‌های یک شرکت یا کسب و کار می باشد این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا نامه‌های خود را به آسانی در کامپیوتر خود بایگانی و مدیریت کنیم در این قسمت از آموزش نرم افزار دبیرخانه سرو می‌خواهیم تفاوت نامه های دریافتی و ارسالی را به شما توضیح دهیم پس برای همین کار ادامه همین مقاله را بخوانید

تفاوت نامه های دریافتی و ارسالی در نرم افزار دبیرخانه سرو چیست
به نامه هایی که وارد شرکت شما می شوند و به طور کلی می‌توان گفت نامه هایی که از طرف دیگران برای شما ارسال می شوند را نامه های دریافتی یا همان نامه های ورودی گفته می شود برای مثال اگر شخصی به نام علی یک نامه را به بخش مدیریت فروش شما ارسال کند این نامه یک نامه ورودی است و باید در بخش نامه های ورودی نرم افزار دبیرخانه سرو ثبت شود

اما نامه های ارسالی یا نامه های خروجی در نرم افزار دبیرخانه سرو به نام هایی گفته می شود که شما یا بخش‌های مختلف سازمان شما آنها را دیگران ارسال میکنیم به این نامه‌ها نامه‌های ارسالی گفته می‌شود همچنین گاهی اوقات به این نام ها نامه های خروجی گفته می شود

همیشه باید دقت کنید نامه های مورد نظر را در بخش مربوط به خود در نرم افزار دبیرخانه سرو ثبت کنیم برای مثال یک نامه‌ای که برای شما ارسال می شود باید به طور خلاصه در بخش نامه های دریافتی ثبت شود و یک نامه ای را که می‌خواهید ارسال کنید در بخش نامه های ارسالی ثبت کنیم