ثبت هزینه اجاره محل در نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو

خلاصه
1399/10/18

مشاور املاک ها هنگام فعالیت یکسری از هزینه‌های ثابت دارند که سازمان امور مالیاتی آنها را به عنوان هزینه‌ها از آنها قبول می کند هزینه های متنوعی همچون هزینه آب برق گاز تلفن و غیره وجود دارد

ثبت هزینه اجاره محل در نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو
مشاور املاک ها هنگام فعالیت یکسری از هزینه‌های ثابت دارند که سازمان امور مالیاتی آنها را به عنوان هزینه‌ها از آنها قبول می کند هزینه های متنوعی همچون هزینه آب برق گاز تلفن و غیره وجود دارد که این هزینه ها در کدینگ جداگانه در نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو وجود دارد

هزینه اجاره محل هم در نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو باید به عنوان یک هزینه مشاور املاک درون نرم افزار ثبت شود با ثبت این هزینه باعث می شود شما به آسانی بتوانید هنگام ارائه گزارش صورت معاملات فصلی این هزینه را هم برای دارایی ارسال کنید

با ثبت این هزینه اجاره محل باعث می‌شود از درآمدهای شما کم شود و از طرفی مالیاتی که برای اداره مالیات باید پرداخت کنید کم می شود به عبارت دیگر با ثبت هزینه اجاره محل در نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک به آسانی می‌توانید مالیات مشاور املاک خود را کاهش دهید

بنابراین یکی از راه هایی که کمک می‌کند مالیات مشاور املاک شما کم شود ثبت اجاره محل یا همان اجاره مغازه شما در نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی سرو می باشد در ادامه این آموزش میخواهیم آموزش ثبت اجاره محل را در این نرم افزار آموزش دهیم پس ادامه این متن مقاله را دنبال نمایید

آموزش ثبت هزینه اجاره محل در نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو
برای ثبت هزینه اجاره محل در نرم افزار صندوق فروشگاهی مکانیزه مشاور املاک سرو باید از منوی هزینه گزینه ثبت هزینه را کلیک نمایید و در بین سرفصل های کل گزینه هزینه ها و سپس از بخش دفاتر معین هزینه اجاره محل را انتخاب کنید در قسمت مبلغ باید مبلغ اجاره بهایی که بابت مغازه ای که در آن مشغول به فعالیت هستید را وارد نمایید و در آخر روی دکمه ذخیره کلیک کنید

نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد که می توانیم آن را از قسمت سایت اصلی شرکت مهندسی آبان رایان البرز دانلود نمایید



سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :