آموزش دریافت پشتیبانی و پرسش سوالات در نرم افزار خیریه سرو
نرم افزارهای اتوماسیون اداری، صنعتی و غیره همگی به پشتیبانی نیاز دارند. همیشه هنگام کار با نرم افزارها سوالات متداولی به وجود می آید که برای مشاهده پاسخ آن ها باید به دفترچه ها
آموزش دریافت پشتیبانی و پرسش سوالات در نرم افزار خیریه
سرو
مقدمه
نرم افزارهای اتوماسیون اداری، صنعتی و
غیره همگی به پشتیبانی نیاز دارند. همیشه هنگام کار با نرم افزارها سوالات متداولی
به وجود می آید که برای مشاهده پاسخ آن ها باید به دفترچه ها و مستنداتی که شرکت
های تولید نرم افزار درست می کنند. مراجعه کنید. در این مطلب نحوه دریافت پشتیبانی
و پرسش سوالات متداول را مشاهده می کنید.
آموزش دریافت پشتیبانی نرم
افزار خیریه سرو
برای دریافت پشتیبانی نرم افزارها ابتدا باید در
سامانه مشتریان نرم افزارهای سرو عضو شوید. پس از عضوشدن یک پنل در اختیار شما قرار
داده می شود. در این پنل می توانید امکاناتی همچون آموزش دانلود آخرین نسخه نرم
افزارها، دانلود آخرین نسخه ست آپ، فیلم های آموزشی و غیره قرار داده می شود.
هنگامی که نرم افزار را برای اولین بار تهیه می کنید. باید آن
را ثبت نام یا به اصلاحی ریجستر کنید. وقتی برنامه را ثبت نام می کنید اطلاعاتی
همچون نام، نام خانوادگی و غیره از شما خواسته می شود. پس از ثبت نام و تایید توسط
کارشناس به شما یک اعتبار داده می شود. با استفاده از آن اعتبار می توانید خدمات
پشتیبانی و دریافت آپدیت های نرم افزار را دریافت کنید.
کلیه اطلاعات زمان شروع و زمان پایان قرارداد پشتیبانی نرم
افزار خیریه سرو در پنل شما قرار داده می شود. در آن پنل تمامی اطلاعات لازم و
مرتبط با نرم افزار قرار داده می شود.
برخی از محصولات شرکت مهندسی آبان رایان البرز
- خرید نرم افزار مشاور املاک سرو
- خرید نرم افزار خیریه سرو
- خرید نرم افزار مدیریت بدهکاران و بستانکاران سرو
- خرید نرم افزار دفترچه تلفن سرو
- خرید نرم افزار نامه نگار سرو
- نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو
- نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل سرو
- نرم افزار بایگانی اسناد
- نرم افزار مدیریت سفارشات
- نرم افزار دبیرخانه سرو
- نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو
- نرم افزار اجاره خودرو سرو
سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :
- سایت های ثبت نام و معرفی وکلای دادگستری
- معرفی چندین روش برای افزایش درآمد معلم ها و شغل دوم اساتید
- آموزش استفاده از فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو
- آموزش استفاده از راهنماها و کتاب های الکترونیک نرم افزار خیریه سرو
- آموزش استفاده از راهنماهای متنی نرم افزار خیریه سرو
- گزارش به روزرسانی نسخه 89 نرم افزار مشاور املاک سرو
- آموزش استفاده از پنل کاربری و اعتبار مشتریان نرم افزار خیریه سرو
- آموزش دریافت آخرین فایل ست آپ نرم افزار خیریه سرو
- آموزش استفاده از راهنماهای داخلی نرم افزار خیریه سرو
- نحوه مشاهده اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه سرو
- آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو
- نحوه پیدا کردن نسخه نرم افزار خیریه سرو
- آموزش به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو
- خدمات پس از فروش در نرم افزار خیریه سرو
- گزارش به روزرسانی شماره 104 نرم افزار خیریه سرو
- راهنمای نرم افزار خیریه سرو چیست