آموزش استفاده از راهنماهای داخلی نرم افزار خیریه سرو
امروزه نرم افزارها به منظور راهنمایی و آموزش کاربران دارای انواع راهنمایی هایی می باشند. راهنماها هنگام کار با نرم افزار به کاربر کمک می کنند تا نحوه انجام عملیات های گوناگون ر
مقدمه
امروزه نرم افزارها به منظور راهنمایی و آموزش کاربران
دارای انواع راهنمایی هایی می باشند. راهنماها هنگام کار با نرم افزار به کاربر کمک
می کنند تا نحوه انجام عملیات های گوناگون را یادبگیرد. راهنماها انواع مختلفی
دارند مثلا کتابچه ها، راهنماهای آنلاین، راهنمای های تصویری،راهنماهای کوتاه و
غیره. نرم افزار خیریه سرو انواع زیادی از راهنما را پشتیبانی میکند. در این آموزش
راهنماهای داخلی نرم افزار خیریه را مورد بررسی قرار می دهیم.
راهنمای نرم افزار چیست؟
راهنماهای نرم
افزار یکسری مستندات از قبل آماده شده هستند که شرکت های تولید کننده نرم افزار
برای کار با نرم افزار در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برای اطلاعات بیشتر می
توانید مقاله «آموزش
و راهنمای نرم افزارها چیست» را مطالعه نمایید.
راهنمای داخلی چیست؟
راهنمای داخلی به
راهنمایی هایی گفته می شود که کوتاه و سریع هستند. این راهنمایی ها هنگامی استفاده
می شوند که کاربر راهنمایی ها و کتابچه های کامل نرم افزار خیریه سرو را مطالعه
نموده باشد و بعدها حین کار کاربرد یک دکمه را فراموش می کند. راهنماهای سریع باعث
می شوند سریع بتواند کاربرد آن دکمه را مشاهده نماید.
نحوه استفاده از راهنماهای داخلی نرم افزار خیریه
سرو
راهنماهای داخلی نرم
افزار خیریه سرو انواع مختلفی دارند و در مکان های مختلفی قرار دارند. برخی از
راهنماها در قسمت یک تب جداگانه قرار دارند. برخی از آنها در قسمت پایین فرم ها
قرار دارند و برخی از راهنماها روی دکمه ها نوشته شده اند.
راهنماهای در فرم جداگانه نرم افزار خیریه
سرو
در نرم
افزار خیریه سرو یکسری راهنماهای داخلی جداگانه در یک فرم جداگانه وجود دارد.
این
راهنماها باعث می شود بتوانید کاربرد فرم ها را مشاهده نمایید. در تصویر زیر یک
نمونه فرم را مشاهده می نمایید.
راهنماهای نوشته شده روی دکمه ها
این راهنماها
روی دکمه ها نوشته می شوند و بیشتر به منظور نشان دادن کلیدهای میانبر هستند. این
نوشته ها باعث می شوند تا هنگامی که کاربر چیزی را فراموش می کند یا کلیدی را بخاطر
ندارد فوری بتوانند آن را مشاهده کنند. در فرم بالا نوشته شده دکمه ذخیره دارای
میانبر کلید F2 می باشد.
راهنماهای متنی سریع بصورت یادداشت:
این
راهنماها بصورت متنی قرار دارند و معمولا در گوشه های پایین نرم افزار قرار دارند.
راهنماهای متنی راهنماهای سریع و یادداشت واری هستند که برای یادآوری به کاربر
نوشته می شوند. در زیر می توانید یک نمونه از راهنماهای سریع نرم
افزار خیریه را مشاهده نمایید.
راهنماهای دیگری هم در نرم افزار خیریه سرو وجود دارند که می توانید پس از استفاده از نرم افزار مدیریت موسسات خیریه سرو آن ها را مشاهده نمایید.
برخی از محصولات شرکت مهندسی آبان رایان البرز
- خرید نرم افزار مشاور املاک سرو
- خرید نرم افزار خیریه سرو
- خرید نرم افزار مدیریت بدهکاران و بستانکاران سرو
- خرید نرم افزار دفترچه تلفن سرو
- خرید نرم افزار نامه نگار سرو
- نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو
- نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل سرو
- نرم افزار بایگانی اسناد
- نرم افزار مدیریت سفارشات
- نرم افزار دبیرخانه سرو
- نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو
- نرم افزار اجاره خودرو سرو
سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :
- نحوه مشاهده اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه سرو
- آموزش ثبت نام نرم افزار خیریه سرو
- نحوه پیدا کردن نسخه نرم افزار خیریه سرو
- آموزش به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو
- خدمات پس از فروش در نرم افزار خیریه سرو
- گزارش به روزرسانی شماره 104 نرم افزار خیریه سرو
- راهنمای نرم افزار خیریه سرو چیست
- حداقل سخت افزار موردنیاز برای اجرای مناسب نرم افزار خیریه سرو
- نرم افزار خیریه سرو روی چه سیستم عامل هایی نصب می شود
- آموزش فعال سازی نرم افزار خیریه سرو
- آموزش حذف نرم افزار خیریه سرو
- آموزش نصب نرم افزار خیریه سرو
- آموزش نصب نرم افزار پیشنیاز نرم افزار خیریه سرو
- اصلاحات کامپیوتری قبل از نصب نرم افزار خیریه
- مجوزهای نرم افزار خیریه سرو
- چرا خیریه ها باید از نرم افزار خیریه سرو استفاده کنند؟