معرفی انواع روش پشتیبان گیری در نرم افزار خیریه
پشتیبان گیری انواع روش های متنوعی دارد. در هر نرم افزار روش های متنوعی برای پشتیبان گیری وجود دارد و بسته به هر نرم افزار متفاوت می باشد. در سیستم نرم افزار خیریه سرو سه نوع اب
مقدمه
پشتیبان گیری انواع روش های متنوعی دارد.
در هر نرم افزار روش های متنوعی برای پشتیبان گیری وجود دارد و بسته به هر نرم
افزار متفاوت می باشد. در سیستم نرم
افزار خیریه سرو سه نوع ابزار پشتیبان گیری از اطلاعات وجود دارد. در این مقاله
می خواهیم هر یک از روش ها را شرح دهیم. برای آشنایی با این روش ها ادامه این مقاله
را دنبال نمایید.
انواع روش های پشتیبان گیری از اطلاعات در نرم
افزار خیریه سرو
نرم
افزار خیریه سرو دارای چهار نوع پشتیبان گیری می باشد که عبارتند
از:
پشتیبان گیری دستی
پشتیبان گیری خودکار
پشتیبان گیری هنگام
خروج
پشتیبان گیری کامل
پشتیبان گیری دستی:
این نوع از پشتیبان
گیری تنها هنگامی استفاده شود که کاربر خودش بخواهد یک پشتیبان را تهیه
کند. از این نوع پشتیبان گیری هنگامی استفاده می شود که کاربر بخواهد ویندوز عوض
کند و یا اینکه بخواهد اطلاعات را به یک سیستم دیگر منتقل کند. در پشتیبان گیری
دستی خود کاربر مشخص می کند از چه سالی می خواهد پشتیبانی تهیه کند و چه موقع می
خواهید پشتیبان تهیه کند.
پشتیبان گیری خودکار:
این نوع از
پشتیبان گیری، هنگامی رخ می دهد که کاربر در قسمت تنظیمات نرم
افزار تیک «پشتیبان گیری خودکار» را زده باشد. در این صورت در زمان هایی که کاربر
در قسمت تنظیمات نرم افزار مشخص کرده، بصورت خودکار یک نسخه از پشتیبان در محلی که
کاربر تعیین کرده گرفته می شود. پشتیبان گیری خودکار یک ابزار بسیار مفید است و
باعث می شود که اگر کاربر فراموش کرده باشد که نسخه پشتیبان تهیه کند در زمان بندی
مشخص شده یک نسخه پشتیبان گرفته می شود.
پشتیبان گیری هنگام خروج:
در این نوع
از پشتیبان گیری، هنگام خروج یک نسخه پشتیبان از نرم افزار گرفته می شود. سعی کنید
همیشه هنگام خروج یک پشتیبان تهیه کنید. در این نوع از پشتیبان گیری هنگامی که
کاربر می خواهد از برنامه خارج می شود از او پرسیده می شود آیا می خواهد از اطلاعات
پشتیبانی تهیه کند یا نه، اگر کاربر کلید بله را انتخاب کند از آخرین اطلاعاتی که
وارد کرده است یک نسخه پشتیبان تهیه می شود.
پشتیبانی گیری کامل:
این نوع از
پشتیبانی گیری، یکی از قوی ترین انواع پشتیبان ها می باشد. پشتیبان گیری کامل زمان
زیادتری نسبت به پشتیبان گیری معمولی میگیرد. از این نوع پشتیبان گیری معمولا زمانی
استفاده می شود که می خواهید کل نرم افزار را جابجا کنید. در روش پشتیبان گیری
کامل، از تمامی پوشه ها، فرم های گزارش گیری، تصاویر و غیره پشتیبان تهیه می
شود.
برخی از محصولات شرکت مهندسی آبان رایان البرز
- خرید نرم افزار مشاور املاک سرو
- خرید نرم افزار خیریه سرو
- خرید نرم افزار مدیریت بدهکاران و بستانکاران سرو
- خرید نرم افزار دفترچه تلفن سرو
- خرید نرم افزار نامه نگار سرو
- نرم افزار چاپ قولنامه مشاور املاک سرو
- نرم افزار چاپ قولنامه نمایشگاه اتومبیل سرو
- نرم افزار بایگانی اسناد
- نرم افزار مدیریت سفارشات
- نرم افزار دبیرخانه سرو
- نرم افزار صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو
- نرم افزار اجاره خودرو سرو
سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :
- اصطلاحات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات در نرم افزار خیریه سرو
- آموزش استفاده از راهنماهای آنلاین نرم افزار خیریه سرو
- نحوه مشاهده اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه سرو
- گزارش به روزرسانی شماره 106 نرم افزار خیریه سرو
- گزارش به روزرسانی شماره 105 نرم افزار خیریه سرو
- آموزش دریافت پشتیبانی و پرسش سوالات در نرم افزار خیریه سرو
- سایت های ثبت نام و معرفی وکلای دادگستری
- معرفی چندین روش برای افزایش درآمد معلم ها و شغل دوم اساتید
- آموزش استفاده از فیلم های آموزشی نرم افزار خیریه سرو
- آموزش استفاده از راهنماها و کتاب های الکترونیک نرم افزار خیریه سرو
- آموزش استفاده از راهنماهای متنی نرم افزار خیریه سرو
- گزارش به روزرسانی نسخه 89 نرم افزار مشاور املاک سرو
- آموزش استفاده از پنل کاربری و اعتبار مشتریان نرم افزار خیریه سرو
- آموزش دریافت آخرین فایل ست آپ نرم افزار خیریه سرو
- آموزش استفاده از راهنماهای داخلی نرم افزار خیریه سرو
- نحوه مشاهده اخبار و گزارشات نرم افزار خیریه سرو